هرکسي مي خواهد بخواند
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395برچسب:بعثت رسول خدا, توسط میلاد دارستانی |

سلام به همه . . . سلامی به گرمی بیابان های حجاز . . . سلامی به گرمی آغوش عزیزترین بنده خدا

امروز عجب روزیه  بین آسمون و زمین امروز فاصله به صفر رسیده. امروز روزیه که خدا ما رو شرمنده کرد و به یکی از ما انسانها که افتخار همه دنیا است پیام فرستاد. ای کاش میشد جبرئیل رو از نزدیک ببینم و ازش بپرسم چه حس و حالی داشتی وقتی با اون عزیز دل صحبت کردی؟؟

ای رسول خدا ، ای مهربان ترین خالق خدا امروز روزی هستش که دنیا رو تکون دادی . . . مبارک باشد مبعوث شدنت به پیامبری. بزار به اسم داعش و هر حزب و عقده و گروه خاصی اسم تو و اسلام (هدیه ایت از طرف خدا ) رو بدنام کنند . . . شکی ندارم عاشقان تو تا قیامت زنده هستند و خواهند بود. تنها افتخار زندگی من پیرو بودن بر سر عقیده و باور توست. نمی دونم شایستگی این رو دارم که پیرو تو باشم ولی تمام سعیم را می کنم که روز قیامت از این که من پیرو باور تو هستم پیش خدا شرمنده نشوی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






بسي ممنونم از دشمن, که پيش دوست هر ساعت بدم ميگويد و مي آردم هر لحظه در يادش.